Adja meg adatvédelmi beállításait

Marketing

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet


Visszavonás

Az alábbi linken: Adatvédelmi beállítások bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, mely módosítás a visszavonástól lép hatályba. További információért kattintson az alábbi linkre: Cookie tájékoztató / céges információk.

Itt módosíthatja az adatvédelmi beállításait

Összes cookie letiltása: Amennyiben szeretné letiltani az összes cookie-t, kérjük nyissa meg böngészője beállításait, majd tiltsa le a cookie-k használatát. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal bizonyos funkciói nem lesznek elérhetők.

Kérjük a jelölőnégyzetbe kattintva adja meg nekünk hozzájárulását vagy vonja vissza azt.

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet




További információért kattintson az alábbi linkre: Cookie tájékoztató / céges információk.

A jelentkezés megkezdődött!

Digital Open Sikersztorik

A dentsu Hungary-nál jó eséllyel találsz 1-2 gyakornokot minden részlegen, de nem arról fogod felismerni őket, hogy éppen fénymásolnak, unalmas exceleket töltenek ki vagy éppen tárgyalót foglalnak. Nálunk a gyakornokok a mentoraik és feletteseik felügyelete mellett dolgoznak az ügyfeleink kampányain.

A cégnél mindig is fontos volt, hogy tanítsuk a következő generációt és a digitális ügynökségi terület részeit közelebb hozzuk hozzájuk. Ezen célkitűzés mentén vetődött fel a Dentsu Digital Open gondolata még 2017-ben, ami egy több héten át tartó moduláris képzés, a végén egy versennyel, ahol kiderül, hogy kik a legjobbak és kik lesznek azok, akik gyakornoki pozíciót nyernek el a csapatainkban.

Idén már hatodszorra rendezzük meg a programot és ennek apropójából beszélgettünk az ex-gyakornokokkal, hogy a mostanra már senior pozíciót betöltő kollégák, beavassanak abba, hogy miért éri meg „digiopenesnek” lenni.

Az egykori Dentsu Digital Openes gyakornokok ma már medior és senior pozíciót töltenek be

Kárpáti Kata jelenleg a Brand Experience csapatot erősíti, 2022-ben kapta meg az előléptetését, mint Account Lead. Bujdosó Bea a Digital Direct Buy csapat tagja, immáron Senior Digital Media Specialistt. Rácz Orsi pedig, aki szintén a Digi Open elsőgenerációs hallgatója volt, ma már, mint Senior Data Visualization Specialist & BI Analystként dolgozik az Amnet berkein belül.

Olvassátok el, hogy nekik milyen tapasztalataik voltak, kinek és miért ajánlják, hogy jelentkezzenek a Dentsu Digital Open 2024-re.

A beszélgetést természetesen azzal kezdtük, ki miért jelentkezett a programba. Egy dologban mindenki egyetértett: szimpatikus volt, hogy ez egy olyan képzés, ami ingyenes, és ahol olyan témaköröket fednek le, amit az egyetemen nem oktatnak. Az oktatás heti egyszer, egy délutáni alkalmon zajlott le, igazi kiugró mindenki számára a digitális terület felé. Felmerült persze az is, hogy ez egy nagy cég, ráadásul az „Év irodája” volt, ami még vonzóbbá tette a jelentkezésnél a programot– ez tényleg az a munkahely, ahová nagyon jó bejárni.

Sok volt az új információ, amit marketing szakon nem annyira tanítanak meg, jegyezte meg Bea, mikor arra terelődött a szót, hogy ki mit tanult a képzés során, mennyiben épült rá a korábbi tudásra a Digi Open. Az egyetemen is az ügynökségi arcokat hívják be, egészítette ki Kata, ami viszont nem egyenlő azzal, hogy olyan átfogó tudást adtak át, mint itt. Orsi hozzá is tette, hogy a képzés mindenki számára adott valami újat, függetlenül attól volt-e már fogalmuk az online világról.

A versenynap is egy újabb nagy lehetőség

A versenyből is nagyon sokat tanultunk, jegyezte meg lelkesen Orsi. A képzést lezáró versenyprogram egy tesztet és egy prezentációt foglalt magában. A tavalyi év során már arra is lehetőség volt, hogy a résztvevők a számukra szimpatikus területekkel kapcsolatban fejtsenek ki egy-egy témát, rövid esszé formájában a tesztkérdések helyett. Az egyes részlegek számára is így egyértelmű volt, hogy melyik divízió munkája keltette fel a diákok érdeklődését és mit tudnak róla. A helyszínen kialakított csapatoknak aztán egy ügyfélbriefet kellett feldolgoznia, és a megoldásaikat a zsűri és az előadók számára bemutatni. A versennyel kapcsolatban a lányok meg is jegyezték: Persze fontos, hogy legyen ekkor már egy elméleti tudásuk a résztvevőknek, számít, hogy lássák az összefüggéseket az egyes területek között. Nem kell persze kétségbe esni, amíg nem kerülsz be az ügynökségi szférába, addig nem fogod teljesen tisztán látni, hogy mi, hogyan áll össze.

A gyakornoki élet a Dentsunál tele van élményekkel és új tapasztalatokkal

A cégnél gyakornokoskodni a képzést követően kétség kívül előnyökkel jár, hiszen ismerős a hely, ahová dolgozni jársz, és azok lesznek a kollégáid, akik korábban tanítottak téged. Nagyon erős alapot kapnak a résztvevők, hiszen a teljes képet látják már gyakornokként, azt, hogyan járulnak hozzá a munkájukkal a Dentsu ökoszisztémához. Jó érzés, hogy az oktatóink, akik a szakmában is elismert személyek, jöttek oda hozzám, hogy megkérdezzék milyen itt lenni a cégnél. Velem gyakornokként mindenki nagyon rugalmas volt, és megkaptam minden támogatást a főnökömtől. Én örülök, hogy itt voltam gyakornok – foglalta össze élményeit Bea.

Orsi úgy nyilatkozott, hogy szerinte gyakornokként megkapsz minden lehetőséget a tanulásra, az első pár hét az csak tanulás volt, de nálunk hosszútávra keresnek munkaerőt. Bea azzal egészítette ki a gondolatot: lehet, hogy riportolós munkával kezdődött a gyakornokságunk, ami a kampány eredményeinek a részletes elemzését és feldolgozását takarja, de ez is része volt a tanulásnak és utána mindig kaptunk más feladatokat is, amikre rendszeresen érkezett visszajelzés. Talán így lehetne jellemezni a gyakornoki életet nálunk, hogy, ha kérsz, akkor kapsz. Ha display-esként kérdésed lenne a PPC csapattól vagy éppen a Programmatic-tól, akkor csak odamész és megkapod rá a választ, és ez persze a későbbiekben is igaz.

Amúgy persze érdekes a riportolás oldaláról megfogni a területet, jegyezte meg Orsi, hiszen, ha megérted a riportot, akkor utána megérted azt is, hogy az adott kampány miért úgy van setupolva. A riportolás lehetőség a tanulásra, ezt érdemes így felfogni.

Klisé, de igaz, a munkánkban a változatosság a legjobb, értett egyet a teljes társaság, ahogy végig gondoltuk a cégnél eltöltött időnket.

Próbáld ki magad te is egy digitális ügynökségnél!

Az interjút pedig mivel mással is zártuk volna le, mint jótanácsokkal azok számára, akik fontolgatják a jelentkezést. Íme, néhány tipp azoktól, akik már nemhogy végig csinálták a Digi Opent, de a karrierjüket is elkezdték a cégnél. Orsi tanácsa, hogy: Nem kell megijedni, legyetek elhivatottak! Ha jelentkeztél, akkor csináld végig a képzést és, ha már végig ülted az órákat, akkor gyere el a versenyre is, még, ha úgy is érzed, hogy nem is készültél fel teljesen rá, mert abból is sokat lehet tanulni. Ne féljetek kérdezni, utánaolvasni már a képzés során se, zárta le ezzel az interjúnkat Kata és Bea.

Ha szeretnél te is egy olyan összetartó csapat tagja lenni, ahol már a gyakornoki idődtől kezdve egymást segítitek és fejlődtök, akkor jelentkezz a 2024-as Dentsu Digital Openre, és tedd meg az első lépést a digitális ügynökségi karriered felé!